Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Osoba nade mną...  (Przeczytany 31639 razy)
Beaver

*

Miejsce pobytu:
Jaworzno




Morte z Planescape: Torment

« Odpowiedz #60 : Wrzesień 02, 2011, 16:21:50 »

Stebb - ma chyba najbardziej rozpoznawalny styl na tym forum: bardzo swobodny, nieco chaotyczny, a na pewno zabawny. Przynajmniej ja niemal zawsze się uśmiecham, gdy czytam ten "strumień świadomości" :D Na początku, jeszcze za czasów GWKC, miał wyjątkowo zaczepny charakter. Teraz albo złagodniał na starość, albo mnie się jakoś tolerancja na "chamstewka" powiększyła :D :D Tak czy siak, jedna z tych osób, której posty czytam z niekłamaną przyjemnością.
Zapisane
Emmaretta

*

Miejsce pobytu:
Silent Hill




I remember a shadow..

WWW
« Odpowiedz #61 : Wrzesień 03, 2011, 17:38:54 »

Beaver - Polonista z Jaworzna. Fan dr House'a a z charakteru czasem bywa podobny ( :haha:), ma fioła na punkcie Baldur's Gate i Icewind Dale i chyba nie ma w tych gra zadania, z którym by sobie nie poradził i nie znał na pamięć :P Na forum udziela się raczej w części CN.
I jak na kastę inteligencji potrafi sporo wypić, zwłaszcza z Zimkiem  :D
Zapisane


"Our scars have the power to remind us that the past was real." https://www.facebook.com/Emmaretta89
Zimek

*

Miejsce pobytu:
Lublin




Nie ogarniam.

« Odpowiedz #62 : Wrzesień 03, 2011, 20:48:02 »

I jak na kastę inteligencji potrafi sporo wypić, zwłaszcza z Zimkiem  :D
ojtam ojtam

Emma: chciałaby być japońską dziewczynką, mieć większą powierzchnię stanika i w ogóle, być tak fajna jak ja. W zimie tarza się po śniegu na golasa, co zastępuje jej prysznice. Lubi nieświeże pączki.
Zapisane

Emmaretta

*

Miejsce pobytu:
Silent Hill




I remember a shadow..

WWW
« Odpowiedz #63 : Wrzesień 03, 2011, 20:56:56 »

Zimek - Ma większą powierzchnię stanika niż ja, jest arcykapłanem jakiegoś starożytnego boga, który był przedstawiany za pomocą rysunku białego jelenia. Mówi, że nie lubi Kunca ale podejrzewam, że nocami zasypuje jego e-mail anonimami miłosnymi. Fan dobrej muzyki - to mu trzeba przyznać. Latem preferuje zimne prysznice z męską załogą GC oraz ma fetysz ubierania piłek do siatkówki w dziecięce majtki (najlepiej dla pięciolat). Jego inne ulubione zwierze to jaskółka na jednej nodze.
Zapisane


"Our scars have the power to remind us that the past was real." https://www.facebook.com/Emmaretta89
Stebbins

*

Miejsce pobytu:
Dorne




WAR is NOT the ANSWER

« Odpowiedz #64 : Wrzesień 04, 2011, 00:07:16 »

A tu sie akurat wypowiem ale bardziej przez ciekawosc.
Z tą Panią zbyt wielu (o ile pamietam) zdań nie wymienilem, bo chyba piszemy w rożnych działach ale zdarza sie ze napisze coś w tym dziale i to nie głupio.
Na bank kobieta, na bank lubi no nie chce zbladzic ale albo anime albo mange (albo jedno i drugie). Ma mocno pokrecone avki i sygnatury gdzie chyba  zawsze jedno albo drugie musi sie ruszac :P
Nie obijam sie chyba o jej tematy i moze nie ogarniam całej jej fazy ale mimo że na swoj sposob "dziwna" i dla mnie tajemnicza postac to raczej LUBIE niz NIE LUBIE :P ;]
Zapisane

"Podróż donikąd też zaczyna sie od pierwszego kroku."

(Ch. Palahniuk 'Rozbitek')
dampf

*

Miejsce pobytu:
Trójmiasto




« Odpowiedz #65 : Wrzesień 04, 2011, 10:19:52 »

Z tego co pamiętam to wielki orędownik "Wielkiego Marszu" :D Oraz facet, który mając w avatarze Portman z "Black Swan" sprawił, że myślałem iż jest kobietą :D
Zapisane
Magnis

*




« Odpowiedz #66 : Wrzesień 06, 2011, 13:00:18 »

dampf - miłośnik literatury i Kinga.Więcej nie da się nic nie powiedzieć mi na razie.
Zapisane

Mistrzem grozy w Polsce jest Stefan Grabiński.
Wielcy Przedwieczni : Dagon, Cthulhu i Wielki Staruch.
p.a.
Administrator

*

Miejsce pobytu:
Katowice

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



WWW
« Odpowiedz #67 : Wrzesień 06, 2011, 13:38:38 »

Magnis - czyta szybko, kupuje jeszcze szybciej :) Niezmordowany twórca wątków rozmaitych. I nader wyrozumiały - prawie wszystko mu się, przynajmniej w jakimś stopniu, podoba :) Co też chyba przenosi się na relacje międzyludzkie - nie kojarzę, by z kimkolwiek się na łamach tego forum kłócił :)
Zapisane
Stebbins

*

Miejsce pobytu:
Dorne




WAR is NOT the ANSWER

« Odpowiedz #68 : Wrzesień 07, 2011, 22:22:48 »

Nikt nic nie pisze o p.a.? W sumie dostał takie forumowe zyczenia że pewnie mu starczy; ja też nie będe sie powtarzal ale na pewno jedna z bardziej pozytywnie odbieranych przeze mnie osób. Mądrze pisze (przeważnie :P tak 80-20% :) ), ogólnie daje rade.
Jedyny minus to bardzo irytujacy avek, tzn. może nie "bardzo", ale rewelacji nie ma:P
Zapisane

"Podróż donikąd też zaczyna sie od pierwszego kroku."

(Ch. Palahniuk 'Rozbitek')
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #69 : Wrzesień 07, 2011, 22:37:17 »

Stebbins - mnie kojarzy się po trzykroć z Kingiem!!! StephenKing.pl - to tam najczęściej się mijamy, także zapewne wielki fan Stephena. ;) Chociaż trzeba przyznać, że jest też bardzo częstym gościem w dziale filmy, sam bym tam chętnie popisał, bo i sporo kiedyś oglądałem, ale jakoś pierwsze kroki w zgadywance filmowej jakoś mnie ostudziły. :D
Kojarzy mi się z treściwymi i konkretnymi wypowiedziami. Nie mieliśmy chyba okazji do głębszej wymiany zdań, ale być może się to zmieni. Stebbins to chyba kolejny, nieodzowny punkt programu Gotham Cafe! :haha:
Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
murarz

*

Miejsce pobytu:
Warszawa

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #70 : Wrzesień 08, 2011, 01:42:15 »

kujot666 - ma świetną kolekcję książek Kinga i Mastertona na wręcz wspaniałych półkach. Przeciwnik książek elektronicznych, a jakby ktoś chciał przygarnąć kota, to kujot ma jednego do oddania :D W postach używa dużej liczby emotikonek (przynajmniej ja to tak odbieram :P)
Zapisane
lorddemon1991

*

Miejsce pobytu:
Warszawa




WWW
« Odpowiedz #71 : Wrzesień 08, 2011, 11:59:16 »

murarz - mało znam, na forum pojawia się i znika :) Zna dużo różnego rodzaju muzyki :) Widać, że mamy coś wspólnego bo mi też się nie chce, że ja...
Zapisane

"In ancient days, in an ancient world, the Sibyls sung their melodies
But the song is lost, and no one hear when Sibyls speak the words of gods the world is deaf" - Therion
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #72 : Wrzesień 10, 2011, 09:05:23 »

lorddemon (alias Didi) - z tego co wyczytałem w tym wątku to student dziennikarstwa. Jak przystało na przyszłego dziennikarza, potrafi zaleźć czasami człowiekowi za skórę. :haha: Wielki fan Kinga, dla którego niedoścignionym tytułem jest chyba "Firestarter". Dużo pisze, jedna z niewielu osób, która liczbę postów liczy w tysiącach. :o Na forum możemy też znaleźć próbki twórczości Didiego na polu literatury grozy. Diabeł 9 Stały bywalec Gotham Cafe, można by rzec - nieodzowny element życia forumowego. ;)  
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 10, 2011, 09:08:09 wysłane przez kujot666 » Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Yave

*

Miejsce pobytu:
Warszawa

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



Up the Irons

« Odpowiedz #73 : Wrzesień 10, 2011, 13:34:24 »

kujot666 - ma całkiem pokaźną kolekcję książek Kinga, Mastertona i innych których nie pamiętam, która całkiem nieźle się prezentuje :) Człowiek, z którym dobrze się robi interesy, ma całkiem fajne książki do sprzedania. Wg niego Graham i Dean rządzą a od niedawna Stephen także ;) Ma całkiem całkiem avatar :D
Zapisane
Magnis

*




« Odpowiedz #74 : Wrzesień 13, 2011, 11:55:26 »

Yave czasami się zjawi i podyskutuje.Miłośnik książek, które lubi czytać oraz muzyki :).
Zapisane

Mistrzem grozy w Polsce jest Stefan Grabiński.
Wielcy Przedwieczni : Dagon, Cthulhu i Wielki Staruch.
Paweł Mateja

*

Miejsce pobytu:
Gliwice




WWW
« Odpowiedz #75 : Wrzesień 13, 2011, 12:07:52 »

Magnis kupuje tygodniowo więcej książek niż ja w ciągu roku, czyta ich też masę i chyba ze zdecydowanej większości jest kontent. Jeszcze chyba nie widziałem, żeby w jakimś miejscu na forum okazał niezadowolenie z czegokolwiek. Na bieżąco wrzuca też na forum newsy książkowe.
Zapisane

Beaver

*

Miejsce pobytu:
Jaworzno




Morte z Planescape: Torment

« Odpowiedz #76 : Wrzesień 13, 2011, 12:31:45 »

Paweł - fan klasyki grozy, tej polskiej i zagranicznej. Znawca twórczości Meyrinka. Z literatury współczesnej wiem, że bardzo lubi Krajewskiego. Jeden z redaktorów Carpe Noctem, sporo interesuje się polityką. Ogólnie łebski gość, a prywatnie cholernie sympatyczny, dobrze się z nim jeździ pociągiem i pije :D
Zapisane
Emmaretta

*

Miejsce pobytu:
Silent Hill




I remember a shadow..

WWW
« Odpowiedz #77 : Wrzesień 14, 2011, 20:48:47 »

Beaver - więcej pisałam o nim nieco wcześniej, więc teraz tylko powiem w skrócie - po prostu Misiał :P  :haha:
Zapisane


"Our scars have the power to remind us that the past was real." https://www.facebook.com/Emmaretta89
Aga

*

Miejsce pobytu:
Szczecin




.

« Odpowiedz #78 : Sierpień 22, 2014, 17:26:50 »

Emma - laska z niesamowicie soczystym i ciekawym stylem, pięknymi dreadlockami i niebanalnymi stylizacjami. Pamiętam ją jeszcze jako słodką blondyneczkę ale Internet mówi, że zmieniła się teraz w seksownego cyber kociaka  :D  :roll:
Zapisane

"Jestem realnością twardszą niż grawitacja. Jestem jej granicą, jej kamieniem, bólem zęba, wschodem Słońca i drapieżnikiem nad kołyską.
(Linią oporu)." - Jacek Dukaj
Stebbins

*

Miejsce pobytu:
Dorne




WAR is NOT the ANSWER

« Odpowiedz #79 : Sierpień 23, 2014, 15:05:44 »

To podkrecam temat.

Aga - no za duzo sie chyab nie udziela (przynajmniej ja nie kojarze jakos wielu postow)...za to kojarze sam avatar, mocno specyficzny i kolezanka chyba juz tu dluzszy czas jest bo od dawna mam w pamieci tego kota bryzgającego krwia z oczu ;>

Pozytywna postac na forum raczej ;)
Zapisane

"Podróż donikąd też zaczyna sie od pierwszego kroku."

(Ch. Palahniuk 'Rozbitek')
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
Drukuj
Skocz do: