Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: Projekt gry - "Bez nazwy"  (Przeczytany 2359 razy)
Edgar Freemantle

*

Miejsce pobytu:
Duma Key

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



WWW
« : Marca 09, 2013, 17:34:45 »

Od bardzo długiego czasu chodzi za mną pomysł na stworzenie gry komputerowej - tej z gatunku niezależnych. Problem polega na tym, że od strony artystycznej mógłbym ją zaprojektować. Narysować lokacje, menu gry, moby przyjazne i wrogie, ekwipunek i wiele innych elementów. Próbowałem ją nawet zacząć projektować- tylko samemu to trochę ciężko. Przede wszystkim chodzi mi o cały projekt, wprawienie tego wszystkiego w ruch. Ja mógłbym się zająć stroną artystyczną i muzyką do gry. Jednakże chciałbym jeszcze mieć kogoś do pomocy - nie ważne ile, czy to będą dwie, trzy czy osiem osób - chciałbym ten projekt stworzyć :) Nie daje mi to spokoju. Potem wypuścilibyśmy pierwsze wersje pre-alpha i z każdą kolejną doskonalilibyśmy cały projekt.

Zamysł na to co miała by gra do zaoferowania to to, że bazowała by na grze Minecraft - tylko w odświeżonej wersji. Powstało wiele klonów tej gry, ale ja chcę stworzyć coś co będzie na tym bazowało. Tylko zależy mi na tym żeby była taka inna, bardziej świeża. Tryby gry jakie chciałbym w niej zamieścić to: Przetrwanie (zbieranie surowców i wszystko co powinno się robić, żeby przeżyć), Kreatywny (czyli nieograniczone surowce i budowanie czego się tylko zapragnie), Hardkore (czyli to samo co w Przetrwaniu tylko, że jak się zginie to traci się wszystko mapę i wszystkie osiągnięcia), Przygoda (czyli tryb, w którym mamy daną mapę, gdzie mamy ją przejść według wskazanych instrukcji nic nie niszcząc) i zupełnie nowy tryb Fabuła ( że tutaj wybieramy jakąś misję i według wskazówek i zadań przechodzić ją. Tych misji można dodać bardzo dużo).

Tryb Przygoda i Fabuła będzie dawał możliwość dodawania nowych map, nie tylko przez twórców, ale także przez graczy. Oczywiście te dwa tryby doda się na samym końcu.

Kolejna sprawa - Minecraft korzysta z języka Java przez co na niektórych komputerach zżera strasznie dużo ramu powodując przegrzanie się kompa i wywalenie do Windows. Nie chce żeby w tym projekcie co mnie prześladuje :D miało coś takiego miejsce. Chciałbym, aby mój/nasz projekt powstał na bazie innego silnika i zabierał jak najmniej ramu tym samym zamykając się w zalecanych wymaganiach nie większych niż 1GB procka.

Mam nadzieję, że ktoś z was pomoże mi w tym projekcie. Satysfakcja będzie duża.

Nie zaszkodzi spróbować. :)

Czekam na wasze opinie. :) 
Zapisane

"I oni twego zlękną się widoku, spotkawszy widmo gorsze od upiorów".
Marek Będkowski - Askeramlu
ciach_eemuu_ciach

*

Miejsce pobytu:
Łaziska Średnie

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



Where is Jessica Hyde?

« Odpowiedz #1 : Marca 09, 2013, 17:53:47 »

Najpierw Perse skończ malować, a potem się za gry zabieraj :P
Zapisane
Edgar Freemantle

*

Miejsce pobytu:
Duma Key

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



WWW
« Odpowiedz #2 : Marca 09, 2013, 18:20:18 »

Gra to co innego, a Perse to co innego :) wcale mi to nie zawadza :) mogę robić te dwie rzeczy naraz :)
Zapisane

"I oni twego zlękną się widoku, spotkawszy widmo gorsze od upiorów".
Marek Będkowski - Askeramlu
ciach_eemuu_ciach

*

Miejsce pobytu:
Łaziska Średnie

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



Where is Jessica Hyde?

« Odpowiedz #3 : Marca 09, 2013, 18:37:14 »

Gra to co innego, a Perse to co innego :) wcale mi to nie zawadza :) mogę robić te dwie rzeczy naraz :)

A postępów nie widać  Diabeł 9 Albo się nimi nie chwalisz :)
Zapisane
Edgar Freemantle

*

Miejsce pobytu:
Duma Key

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



WWW
« Odpowiedz #4 : Marca 09, 2013, 19:08:48 »

Pochwale się :) pracuje nad wstępnym szkicem, który jutro wrzucę ;) Narysowanie czegoś z pamięci nie jest takie proste jak sie wydawało :) Tak czy inaczej jutro spodziewaj sie kolejnego lepszego rysunku Perse :)
Zapisane

"I oni twego zlękną się widoku, spotkawszy widmo gorsze od upiorów".
Marek Będkowski - Askeramlu
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: