Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: [seria] Diablo  (Przeczytany 4556 razy)
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« : Marzec 09, 2014, 15:17:16 »

Mandriell:
Jako, że całkiem spora część ostatnich dyskusji w temacie "ostatnio gram w..." dotyczy Diablo, postanowiłem (dla porządku :D) założyć temat tej kultowej dla wielu serii. Ja fanem nigdy nie byłem i już raczej nie zostanę, ale co mi tam   Diabeł 9



Za wikipedią :

Diablo - osadzona w klimacie dark fantasy komputerowa, fabularna gra akcji (hack and slash), stworzona przez Blizzard North, której światowa premiera odbyła się 31 grudnia 1996 roku.

Akcja gry toczy się na powierzchni i w podziemiach miasta Tristram znajdującego się w Królestwie Khanduras w świecie Sanktuarium. Gracz kontroluje samotnego bohatera walczącego, by usunąć ze świata Diablo - Pana Terroru. Rozgrywka toczy się w 16 głównych i kilku dodatkowych poziomach, które należy przebyć, by zmierzyć się z tytułowym przeciwnikiem.

Dodatek do gry - Diablo: Hellfire został wypuszczony w roku 1997.
Gra doczekała się dwóch kontynuacji:
Diablo II z roku 2000
i
Diablo III wydanego 15 maja 2012 roku[8].


Bawcie się  Diabeł 9  ;)


Niedługo Reaper of souls! Headbang  Na razie trzeba się rozruszać po świetnej aktualizacji samego DiabloIII. Legendy się sypią, kilka fajnych rozwiązań, gra przechodzi drugą młodość. Wiking
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2014, 10:34:39 wysłane przez Mandriell » Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #1 : Marzec 09, 2014, 17:58:32 »

Niedługo Reaper of souls! Headbang  Na razie trzeba się rozruszać po świetnej aktualizacji samego DiabloIII. Legendy się sypią, kilka fajnych rozwiązań, gra przechodzi drugą młodość. Wiking
Nie wiedziałem, że tez pogrywasz  :D Ostatni patch rozgniótł mnie na maksa: ciągle sypie rzadkimi przedmiotami, gra zyskała taką miodność, że masakra. Wolę nie myśleć, co będzie po wyjściu dodatku. Ja już go zakupiłem na Allegro i czekam na premierę  Diabeł 9 Ave Satanas  Diabeł 9

Kujot, może pogramy razem? To mój profil: http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Master86-2976/hero/35212916
Poszukaj mnie i zaproś  :rad2:
Zapisane
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #2 : Marzec 09, 2014, 22:17:40 »

A pewnie że popykamy, jam jest oczywiście kujot666. Wiking
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2014, 22:19:24 wysłane przez kujot666 » Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Puppet

*

Miejsce pobytu:
Bielsko-Biała / Kraków




« Odpowiedz #3 : Marzec 10, 2014, 13:13:45 »

Ja też od jakichś dwóch tygodniu pogrywam sobie w Diabełka  Diabeł 9 Gra się świetnie, patch 2.0 dodał wiele ulepszeń, lecz nie ma co ukrywać, pod względem klimatu odbiega od dwójki. RoS już zakupiony i teraz tylko pozostało czekać na premierę :D
Mój battletag gdybyście chcieli pograć http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Quantis-2304/hero/35512861  :roll:
Zapisane

"Życie to gra, w której nagrodą jest sama możliwość gry. Nie ma końca, ostatniego etapu, największego przeciwnika do pokonania, po którym pokazuje się napis game over. Ostatecznym wyzwaniem będzie kreowanie własnych egzystencjalnych sensów." - Jacek Dukaj
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #4 : Marzec 10, 2014, 16:56:33 »

To może założymy sobie swoją społeczność na Diablaku o nazwie GothamCafe? ;)
Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Puppet

*

Miejsce pobytu:
Bielsko-Biała / Kraków




« Odpowiedz #5 : Marzec 10, 2014, 17:23:50 »

To może założymy sobie swoją społeczność na Diablaku o nazwie GothamCafe? ;)


Świetny pomysł , ale zamiast społeczności proponuje klan -  miejsc nie powinno zabraknąć, bo jest ich aż 120 :)
Zapisane

"Życie to gra, w której nagrodą jest sama możliwość gry. Nie ma końca, ostatniego etapu, największego przeciwnika do pokonania, po którym pokazuje się napis game over. Ostatecznym wyzwaniem będzie kreowanie własnych egzystencjalnych sensów." - Jacek Dukaj
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #6 : Marzec 10, 2014, 17:24:39 »

Czemu nie :) Klan "Gotham Cafe" :D
Zapisane
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #7 : Marzec 10, 2014, 19:32:38 »

Klan założony, dobijajcie! Wiking Oczywiście GC - Gotham Cafe! ;)
Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #8 : Marzec 27, 2014, 20:32:16 »

W końcu. Przedwczoraj była premiera Reaper of Souls, czyli piąty akt, nowa postać i nowy tryb gry. Grę zdążyłem już skończyć, sam 5-ty akt miał długość mniej więcej pierwszego aktu z podstawki.

Co do moich wrażeń: gra jest... no właśnie: taka sobie. Z mojego punktu widzenia, podstawowym błędem ze strony twórców gry była konieczność przejścia gry dla odblokowania trybu przygody. Przyznam się, że tak byłem napalony na nagrody za zadania, że nawet specjalnie nie zwracałem uwagi na fabułę piątego aktu. O ile, przy poznawaniu podstawki chłonąłem niemal każdy dialog, chciałem jak najwięcej poznać z fabuły, tak w RoS działo się tak tylko z początku. Potem parłem do przodu, a nawet niekiedy zmniejszałem poziom trudności, żeby jak najszybciej skończyć (szczególnie Maltael dał mi w kość ;) ).
Na plus na pewno mogę dać wizualną (i przy tym zróżnicowaną) stronę dodatku. Marchia Zachodnia, Pandemonium, moczary, różne ruiny. Sam pobyt w mieście przypominał mi w dużym stopniu Warcraft 3, a dodatkowym plusem było dla mnie to, że przy eksploracji różnych domów, sklepów i magazynów pojawiały się zadania poboczne.
Teraz, oprócz bardzo dobrego lootu, doszła jeszcze kwestia posiadania pieniędzy na upgradeowanie rzemieślników na wyższy poziom. Przez półtora dnia gry zdążyłem już roztrwonić ze 2 mln sztuk złota (również na wykonywanie przedmiotów ze schematów), więc pewnie zacznę sprzedawać przedmioty i ciułać kasę.
Kolejny - i jak dla mnie najważniejszy - aspekt gry: tryb przygody. Dostajemy w każdym akcie gry (krainie) 5 losowych zleceń, za wykonanie których Tyrael daje nam nagrodę w postaci szkatułki z losowymi przedmiotami. Zadania głównie sprowadzają się do takich rzeczy, jak oczyszczenie jakiegoś miejsca z potworków, zabicie określonej liczby potworów + wykończenie jakiegoś mini-bosa (który - swoją drogą - nie jest trudny). Innym razem jednym z zadań może być powtórka jakiegoś zadania z trybu kampanii (ja miałem np. wykończenie Leoryka czy tego robala w spiżarni w Twierdzy Bastionu).

Ogółem jestem nawet zadowolony z dodatku, choć nie zachwycony. W stronę fabularną piątego aktu może się jeszcze wkręcę, ale pod tym względem jestem trochę rozczarowany. Pomijam już to, że dodatek cenowo jest zbliżony do podstawki, która jest... cztery razy dłuższa i ciekawsza :/

Kujot, Puppet - a co Wy myślicie?
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2014, 20:34:33 wysłane przez Master » Zapisane
Puppet

*

Miejsce pobytu:
Bielsko-Biała / Kraków




« Odpowiedz #9 : Marzec 28, 2014, 16:07:34 »

Jakbym miał wystawić ocenę, dałbym 4/6. Sam V akt, może i jest ciekawy, ale zdecydowanie za krótki. Przydałoby się parę bardziej rozbudowanych zadań, żeby wydłużyć rozgrywkę, a tak fabuła wygląda typowo dla tego gatunku gier: idź z A do B i zabij/zdobądź itp. Mogli się bardziej postarać :) Jednak sama muzyka, kolorystyka i klimat poszczególnych lokacji jest rewelacyjny. Przypomina się dobre, stare Diablo 2  Diabeł 9

Tryb przygodowy i szczeliny nefalemów zdecydowanie na wielki +. To jest to czego brakowało podstawce - dobrego endgame'u. Po paru tygodniach/miesiącach pewnie się znudzi, ale i tak zatrzyma w grze na dłużej. Nowej klasy postaci jeszcze nie mogę ocenić, bo nie grałem, ale z tego co słyszałem, krzyżowiec bardzo odstaje od innych klas. Pewnie za niedługo to poprawią :)

W następnym patchu mają wprowadzić system rankingowy i jeżeli dodadzą jakieś fajne bonusy za grę w nim, może być ciekawie. Tak samo przydałoby się różne eventy z nagrodami, tak jak to jest w Path of Exile - gdy event się rozpoczyna masz np. 1h, 2h, 24h, 7dni itp na zdobycie jak największego lvlu lub pokonanie bossa na określonym stopniu trudności. Za poszczególne miejsca dostaje się punkty, które wymieniasz na unikatowe przedmioty niedostępne w zwykłej grze. Jak widać Blizzard ma wielkie pole do popisu  Diabeł 9

Ogólnie jestem zadowolony z gry, ale spodziewałem się trochę więcej po samym V akcie. Cała reszta spełniła moje wymagania (no może poza ceną :P).
Zapisane

"Życie to gra, w której nagrodą jest sama możliwość gry. Nie ma końca, ostatniego etapu, największego przeciwnika do pokonania, po którym pokazuje się napis game over. Ostatecznym wyzwaniem będzie kreowanie własnych egzystencjalnych sensów." - Jacek Dukaj
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #10 : Marzec 28, 2014, 18:25:18 »

Nefalemów jeszcze nie robiłem, ale słyszałem, że polega to na tym, że idziesz w losowe miejsce i zamiast licznika zabitych potworków, masz procenty, które się powoli zapełniają - popraw, jeśli się mylę.

Oglądałem kiedyś materiał z bety RoS i pojawił się pomysł (ze strony testerów, nie twórców, niestety), aby zrobiony został tryb na zasadzie wieży: robisz kolejne poziomy jakiejś lokacji wybijając przeciwników i każdy kolejny poziom jest coraz trudniejszy. Cała zabawa rozbija się o to, jak daleko dojdziesz. Nie byłoby to głupie.

Co do krzyżowca... Zacząłem nim grać. Z kolesia jest większy tank, niż z barba. Aktualnie robię pierwszy akt na drugim poziomie trudności i zastanawiam się nad przełączeniem na trzeci :D To chyba pokazuje, jak koleś wymiata...

Zapisane
kujot666

*

Miejsce pobytu:
Działdowo

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #11 : Marzec 30, 2014, 10:23:30 »

No cóż ja jestem zachwycony RoS-em. Wiking
Jak już historia Diablo niejednokrotnie pokazała, dodatki są od zawsze wspaniałym uzupełnieniem gry bazowej. Największą frajdę zawsze sprawiały mi te lokalizacje, które oferował dodatek, a było tak zarówno w przypadku Hellfire, Lord of Destruction, czy najnowszego Reaper of Souls. Pod względem graficznym jak i dźwiękowym jest wspaniale.
Już samo wprowadzenie ostatniej aktualizacji było świetnym posunięciem bo grywalność znacznie wzrosła. Natomiast pojawienie się RoS-a to nic innego jak przedłużenie zabawy na bliżej nieokreślony czas. :rad1:
Nowa postać, którą trzeba znowu dopakować. Nowy akt w pełni spełniający moje oczekiwania (podobnie jak Master przeleciałem go jak burza aby odblokować resztę :haha:). Tryb przygody, który dość długo się nie zestarzeje. Nowy rzemieślnik dzięki któremu moje postacie mogą wreszcie wyglądać tak jakbym sobie tego życzył. Nowe itemy, klejnoty, schematy, poziomy rzemieślników, itp. Po prostu wszystkiego więcej i lepiej. Headbang
Cytuj
Przydałoby się parę bardziej rozbudowanych zadań, żeby wydłużyć rozgrywkę, a tak fabuła wygląda typowo dla tego gatunku gier: idź z A do B i zabij/zdobądź itp. Mogli się bardziej postarać :)
Akurat ten zarzut jest według mnie nie na miejscu bo Diablo to prekursor wszystkich tego typu gier i gdyby twórcy mieli zrobić z tego mega rozwleczoną przygodówkę to nie byłoby już Diablo.
Zresztą osobiście nie mogłem kiedyś przełknąć tego, że do gry w D3 potrzebne jest łącze z netem. Jako człowiek trochę starszej daty wolałem zawsze rozgrywkę single player i wieloosobowe pykanie jakoś nie sprawiało mi frajdy. Ale jak widać przyszłość wymusza pewne zmiany i trzeba się do nich przyzwyczaić. Bynajmniej twórcy tej gry nie ewoluują z tym tytułem aż tak bardzo i Diablo pozostaje sobą. I chwała im za to! Fala
Na koniec dodam jeszcze tylko, że Fallout 3 nie pozostał wierny swoim poprzednikom tak jak Diablo, a co bardzo mnie smuci. ;( Wszak te dwie gry były i są dla mnie czymś niepowtarzalnym i nic tego nie zmieni. Diabeł 9  
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2014, 19:10:29 wysłane przez kujot666 » Zapisane

Graham, Dean & Stephen rules!!! ;-) Preston & Child kicks like a mule!:-D
Mandriell
Moderator Globalny

*

Miejsce pobytu:
Częstochowa

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



SHADYXV

WWW
« Odpowiedz #12 : Marzec 30, 2014, 11:15:01 »



W pierwszej wiadomości kujota macie też moją notkę wprowadzającą w temat.
Tutaj dopiszę, że przerzuciłem tworzącą się dyskusję z tematu "ostatnio gram w..."
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2014, 10:34:09 wysłane przez Mandriell » Zapisane

Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #13 : Kwiecień 28, 2014, 15:26:17 »

Filmik, na którym koleś przechodzi całe Diablo 2 (włącznie z piątym aktem) w godzinę. Nie wiem, ile w tym prawdy, a ile montażu. Ot, taka ciekawostka.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=OCiOS0O-3RM
Zapisane
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #14 : Maj 02, 2014, 12:47:26 »

Post z "Aktualnie gram w...":
Cytuj
Kilka dni temu, za sprawą filmików na YouTube, zatęskniłem za Diablo 2 :D
Bawię się rewelacyjnie. Akualnie: barbarzyńca, akt 2, poziom trudności koszmar, poziom postaci 42.

I ciąg dalszy...
Pomimo tego, że drugi diabełek liczy już sobie... prawie 14 lat (premiera w połowie 2000 roku), gra się wyśmienicie. Grafika nie robi na mnie negatywnego wrażenia, gra ma niesamowitą miodność. Nie będę ukrywać: póki co, "dwójeczka" bije "trójkę" na głowę. Aż chce się grać!
Nie będę również ukrywać, że do powrotu do "dwójki" (oprócz oglądanych filmików na YT) zachęciło mnie... zniechęcenie do trzeciej części rogatego. Teraz dopiero widzę (po odświeżeniu sobie dwójki), co mi się w trzeciej odsłonie Diabła nie podoba. Przede wszystkim prostota rozgrywki: nie ma drzewek umiejętności, nie ma rozdzielania statystyk. Wszystko dostajemy w "trójce" automatycznie i cała zabawa sprowadza się w zasadzie do zdobywania ekwipunku. Z umiejętnościami podobnie: każdy gracz dostaje te same skille - zabawa polega tylko na ich dobraniu, np. pod ekwipunek.
Kolejna rzecz: loot. Wcześniej się zachwycałem patchem do D3, gdzie poprawiono drop, ale sypanie non-stop rzadkimi i legendarnymi przedmiotami psuje radość... z ich zdobycia. Grając swoim barbem na Rzece Płomieni (w D2) wydropiłem legendarny kafar... nawet nie wiecie, jaką miałem (i mam nadal) frajdę z jego posiadania. Do tego legendarny pierścień wydropiony na zadaniu z hrabiną, regenerujący manę  ;)
Dodajmy do tego wypady na Baala, Diablo czy Mefista, którzy zawsze słynęli z pozostawionego dropu. To, co miało "ratować" D3, czyli bounty i Szczeliny Nefalemów, cóż... powiedzmy, że szybko się nudzi (przynajmniej mnie się szybko znudziło): zadania się powtarzają, a ze Szczelinami jest różnie (albo się powtarzają, albo - co miałem często - przeciwników, jak na lekarstwo).

Pogrywacie w D2? A może Was do tego zachęciłem?  :rad2:
Zapisane
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #15 : Czerwiec 11, 2014, 14:19:09 »

Nie wiem, czy jeszcze gracie w D3, ale...

Nowa aktualizacja. I "rewolucyjna" zmiana - do kraftowania przedmiotów legendarnych i zestawów nie są już konieczne legendarne materiały rzemieślnicze. Właśnie tak! Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać...

Nawiązując do jednego z komentarzy ze strony D3 pod artykułem o nowym patchu: czekam aż w następnym patchu dodadzą dla każdego gracza bota, żeby gra się... sama przechodziła. Żal dupę ściska... Z gry, która przecież 20 zł nie kosztowała, zrobili takie gówno :(
Zapisane
Master

*

sponsor forum
SPONSOR
FORUM



« Odpowiedz #16 : Październik 19, 2014, 15:32:14 »

Filmik ogólnie znany... znacie? Koleś robił streama Demon Hunterem za +300 mln golda... i z powodu lagu czy błędu ludzie zobaczyli jego hasło do konta, a konto ogołocili :D Trochę smutne, ale dużo bardziej śmieszne :P

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=A-YKekEpFvs" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=A-YKekEpFvs</a>
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: