Strony: [1]   Do dołu
Drukuj
Autor Wątek: [seria] Age of Wonders  (Przeczytany 2592 razy)
Magnis

*




« : Grudnia 08, 2011, 16:16:33 »



Opis :
Strategia turowa w świecie fantasy, która może zainteresować nie tylko miłośników serii Heroes of Might and Magic.

Age of Wonders łączy w sobie elementy wciągającej powieści fantasy, gry przygodowo-fabularnej oraz klasycznej strategii turowej. W pierwszych dniach istnienia świata nad całym żywym stworzeniem panował Elven. Po nim na tron wstąpił król-czarownik Inioch, który mądrze równoważył siły światła i ciemności do czasu pojawienia się nowej rasy, zwanej Ludźmi.

Ludzie zwabieni splendorem i pięknem Doliny Cudów, wkroczyli do niej i do dworu Elvena, po długotrwałym oblężeniu. Król Inioch wraz ze swoim dworem, niezdolny powstrzymać barbarzyńców, został okrutnie zgładzony. Śmierci uniknął jedynie najstarszy syn Iniocha - książę Meandor, który zdołał uciec i założyć tajną sektę - Kult Burz. Po niekończących się wojnach, na ziemi zapanowuje pokój. Jednakże nad Doliną Cudów i dworem Elvena zapala się gwiazda zapowiadająca wielkie zmiany lub kataklizm. Kult Burz wyrusza na wojnę.





Opis :
Przenieś się w świat pełen magii, fantastycznych potworów i smoków. Zostań władcą jednej z wielu charakterystycznych nacji i tak pokieruj jej działaniami by pokonała wszystkich zagrażających jej wrogów oraz przywróciła harmonię w świecie.

Age of Wonders II: The Wizard?s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność, pomysł i specyficzny klimat. Dzięki Age of Wonders II, znowu przeniesiemy się do pogrążonej w wojnie, fantastycznej krainy, będziemy toczyć krwawe bitwy, zdobywać zamki, używać magii i odkrywać nowe nieznane regiony świata. Podobnie jak w części pierwszej grę rozpoczynamy nie posiadając żadnego większego zaplecza gospodarczego i militarnego. Musimy zdobywać kolejne zamki, rozbudowywać je (wiele rodzajów budynków, baraki szkolące żołnierzy, wytwórnie maszyn oblężniczych, świątynie zbierające energię magiczną itp.) oraz oczywiście budować armię składającą się z różnorodnych stworzeń. Rozgrywka dzieli się na dwie podstawowe części: w pierwszej poruszamy jednostkami po całej mapie, odkrywamy nowe tereny i rozbudowujemy miasta. Druga część to ekran walki w którym toczymy zacięte boje z udziałem potężnych czarów, jednostek wojskowych, artefaktów i magicznych broni.





Opis :
Trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku przez zespół Triumph Studios.

Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios. Warstwa fabularna ponownie przenosi nas do fantastycznej krainy Evermore, gdzie wszelkie magiczne formy życia ulegają represjonowaniu z ramienia Imperium Phobiańskiego ? rygorystycznego państwa teokratycznego, stworzonego po wielkiej wojnie w atmosferze realnego zagrożenia ze strony przerażających monstrów z mrocznego Świata Cienia. Kres niewesołej sytuacji postanawia położyć opozycyjna grupa bohaterskich czarodziejów, inspirowana przez zdetronizowanego Merlina.

Do zbioru dwunastu podstawowych ras (każdą z nich wyposażono w bonusowy upgrade miasta i jeden nigdzie nie pokazywany dotąd oddział bojowy) wprowadzono trzy zupełnie nowe nacje - wędrujących Nomadów, złowieszcze Demony Cienia i tajemniczych Syronów. Ponadto autorzy zaimplementowali kilkadziesiąt dodatkowych zaklęć, artefaktów (istnieje opcja projektowania własnych przedmiotów) i typów krajobrazu.

Rozbudowaną kampanię single-player (pięć epizodów i szesnaście poziomów) znakomicie wspiera pakiet dziewiętnastu samodzielnych scenariuszy oraz losowy generator map (cztery tryby kreowania) i bogaty w funkcje edytor (plansze, portrety itd.). Całość uzupełnia ulepszona oprawa audio-wizualna (uwagę zwracają szczególnie scenki przerywnikowe, a także ścieżki podkładu muzycznego) i zmodyfikowany interfejs użytkownika, ułatwiający rozpoczęcie zabawy osobom niedoświadczonym.


Ostatnio zdobyłem za 4 zł w E Leclercu na wyprzedaży i sobie zacząłem pomału grać aż wczoraj mnie rozgrywka bardzo wciągła.Możemy wybrać jeden scenariusz spośród kilkunastu i grać oraz podejmować różne decyzje albo wybrać również tryb kampanie.Sama rozgrywka nie jest trudna.Chodzimy po planszy, odkrywamy ukryte przedmioty i walczymy jak trzeba.Także możemy zwiedzać podziemia ze swoją drużyną oraz głębiny.Fajnie wygląda mapa, która zawiera wiele zamków, wież i dużo jest do odkrycia.
Dzisiaj na pewno wrócę do gry :).

Ktoś grał :)?.





Zapisane

Mistrzem grozy w Polsce jest Stefan Grabiński.
Wielcy Przedwieczni : Dagon, Cthulhu i Wielki Staruch.
Strony: [1]   Do góry
Drukuj
Skocz do: